Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-01, 13:05   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 57
Standard

1/10 fotbolls tankar


Tankar kring spelen:


Mallorca är i bättre form, Getafe har en viktig spelare avstängd.
Saxat från SS: ”Getafe har två raka förluster och vinner sällan. Obesegrade Mallorca vann här med 3-1 ifjol”
Odds: 3.4, BET365

Häcken måste vinna idag så de kommer på DELAD 1a plats och målen avgör, iofs inte sista matchen. Tror det slutar 2-0 eller 2-1 till bortalaget. IFK får klara sig utan vänsterbacken Logi Valgardsson och Häcken har fulltrupp.
Odds: 2.55, BET365

West Ham har ingen vidare statistik på QPRs arena, men QPR har i dagsläget sämre form, bara lyckats trycka in 3 mål på 5 (fem!) matcher. West ham har därimot vunnit emot storlag som Fulham och Aston Villa, såg även matchen mot Sunderland och jag lova mig själv att nästa gång West Ham spelar så spelar jag dom för jag blev imponerad över hur laget spelade och hade riktigt mycket “oturs stolp skott”.
Odds: 3.6, BET365

Ikväll vet vi svaret om jag har analyserat dessa matcher rätt, oddsen finns säkert högre på pinnen, men jag spelar för bara 1000-2500kr / match. Så Bet365 funkar


ELLER
oskarp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 15:42   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Riktigt bra bortalagsrekar Känns som att DNB på alla tre borde sitta! Kommer nog gå in med all krut på Mallorca DNB men det blir nog en slant på Häcken också.

Ett annat bra bortalag ikväll är Varese som vunnit alla sina tre bortamatcher hittills i serie B och som gästar Cesena som varit rätt kassa i inledningen. Om jag ska va ärlig så har jag spelat på Varese bara för att Borell i Eurotalk snackar så bra om dom men jag tror verkligen dom kan ta Cesena även om Serie B känns svårt och sia om..

Nu hoppas vi på en repris från förra säsongen 3-1 till Mallorca
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 15:47   #3
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 880
Sharp$: 1536
Standard

mallorca odds:3,45

denna matchen tog jag tidigt på förmiddagen
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 16:32   #4
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Värt att notera är att Getafe mötts starkt motstånd på sina inledande 5 matcher. Real Madrid, Barcelona, Sevilla .. Getafe kommer gå för 3 poäng, saknar en mittback minus, spelar därför på över 2.5. Vilket historiken pekar på dessutom, samt kan man se att Getafe nätat i samtliga 5 matcher hittills vilket även gäller Mallorca!

Häcken, håller jag med dig angående. Men varnar för krysset, det är trots allt derby .. DNB/+0 (asian) ser bra ut.

QPR har en bra trupp och har spelat rätt bra på senare tid. Vilket också kommer ge utdelning snart. Måste gå för 3 poäng här! Har mött tuffa lag senaste perioden, City, Tottenham och Chelsea. Tror därför på första 3-poängaren idag ..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
isbjorn (+5)
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 16:47   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Är inne på samme spår som dig Sighurt vad gäller QPR.
De hade verkligen tottenham på fall och spelade stundtals riktigt bra den matchen.
Förlust borta mot City är inget att skämmas för heller. Dessutom poäng mot Chelsea.

De har gjort bra insatser trots förluster, men det är som sagt inget mittenlag de har förlorat mot heller.

2.51 tycker jag är ett schysst odds på hemmalaget. Kan tänka mig att prova ett hcp spel också. Förr eller senare släpper det och West ham hemma känns som precis en sån match
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 17:04   #6
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 36
Standard

QPR har fortfarande en del spelare borta pga skador. Fabio, Traore, José Bosingwa, Andy Johnson och även Anton Ferdinand som va tänkt att spela idag men hans skada verkar fortf inte läkt. Spela WH redan igår hos Comeon till 3.25 men det är sänkt nu till 3.01.

Tyker personligen 2an lockar mer här.

Har singlat den och öven tagit med den i en fyrling ihop med Mallorca, IFK Nrkp och kryss i blåvitt matchen.

Men lycka till oavsett hur ni spelar
AndyX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 17:04   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Har även jag varit inne på Över i Getafe-Mallorca, men jag har hittat andra spel jag gillar bättre så jag avvaktar ett tag till. Gillar dock överspelet rent sannolikhetsmässigt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 17:31   #8
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Helt inne på Sighurts linje. QPR har en väldigt fin och bred trupp. Kommer bara bli bättre ju längre säsongen lider. QPR får, med deras inledning, inte särskilt mycket respekt av varken bolag eller spelare. Perfekt läge att knipa dem till 2.51 hemma mot ett, utan Carroll, ganska mediokert PL lag.

Möjlig startelva: César, Dyer, Nelsen, Hill, Onuoha, Mackie, Faurlin, Park, Granero, Hoilett och Zamora
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 17:38   #9
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Över 3.5 kort IFK HÄCKEN! Sista 2 inbördes mötena har slutat med 6 kort i varje match. Derby och kan bli fult spel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 18:34   #10
 
Rioss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 218
Standard

Håller med dig på Häcken. Tråkigt att se att de fick ett korrekt mål bortdömt för offside. Allt för många domarmissar som bestämmer slutresultat nu för tiden..
Rios är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 20:05   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fyfan vad arg man blir på Martin Hansson och hans idiotiska linjedomare.
Lider av beslutet, och med er alla.

Själv hade man Häcken +1.5 vilket var inne, om inte målet dömdes bort..
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 20:11   #12
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Fyfan vad arg man blir på Martin Hansson och hans idiotiska linjedomare.
Lider av beslutet, och med er alla.

Själv hade man Häcken +1.5 vilket var inne, om inte målet dömdes bort..
Alltså, nej, då varje situation i en match är beroende av vad som skedde tidigare, kan du inte med säkerhet säga att Häcken hade gjort sitt "1-0-mål" om Williams felaktigt avvinkade offsidemål hade godkänts.

Sen är det BEDRÖVLIGT hur linjemannen kan vinka där. Hysen står ju bara någon meter ifrån honom.
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 20:59   #13
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 4
Sharp$: 13
Standard

Valde att gå ganska hårt in på Mallorca.. men skoja om man skrek much efter det röda kort i 9:e minuten... Känns som om alla lag i Spanien har för vana att "swarma" domaren för att försöka få med sig ett rött kort alé Barcelona....

Nåväl matchen lever... Drog på ett live-odds på 8,50 gånger pengar på Mallorca direkt efter utvisningen för att köpa in mig ännu hårdare hehe...

(Snyggt med West Ham btw, synd på Häcken, offsiden & ännu ett utvisning som pajjar...)

Senast redigerad av Wimbusen den 2012-10-01 klockan 21:00.
Wimbusen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 21:17   #14
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wimbusen Visa inlägg
Valde att gå ganska hårt in på Mallorca.. men skoja om man skrek much efter det röda kort i 9:e minuten... Känns som om alla lag i Spanien har för vana att "swarma" domaren för att försöka få med sig ett rött kort alé Barcelona....

Nåväl matchen lever... Drog på ett live-odds på 8,50 gånger pengar på Mallorca direkt efter utvisningen för att köpa in mig ännu hårdare hehe...

(Snyggt med West Ham btw, synd på Häcken, offsiden & ännu ett utvisning som pajjar...)
Hehe snyggt jag tror forfarande mer på mallorca även med en man mindre. Straff för mallorca i andra 0-1 slut.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 21:24   #15
 
StefanSchwartzs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 30
Sharp$: 595


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vi får jobba in Mallorca ihop. Men våldsamt trött man blir med ett rött efter 10min, suck.
StefanSchwartz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td